Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

200

                                                     200 προβολές 


Σήμερα το blog μου αισιως έφτασε και ξεπέρασε τις 200 προβολές. Χαρηκα πάρα πολύ,  κυρίως επειδή είχα πολύ καιρό να γράψω.Όλες αυτές τις ημέρες που δεν έγραφα, σκεφτομουν ότι ίσως είναι καλύτερα να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου, παρά να γράφω βαρετα λόγια σε ένα blog που δεν έχω ιδέα ποιοι το διαβάζουν. Αν και δεν μετανιωνω που έκανα ένα διάλειμμα και γεμισα το μυαλό μου με φρεσκιες ιδέες, σήμερα κατάλαβα ότι αυτό που με κάνει πιο χαρουμενη είναι να συνδυαζω τη ζωή μου με το γράψιμο. Οπότε,  είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να ευχαριστησω αυτούς τους 200 ανθρώπους που έριξαν μια ματιά σε αυτά που γράφω. Σας ευχαριστώ όλους,  είστε πολυτιμοι για μένα και όχι δεν το θεωρώ ούτε δεδομένο ούτε ασήμαντο το ότι μέσα στην πολυασχολη μέρα του ο καθένας βρήκε χρόνο να διαβάσει αυτά που γράφω. Η συμβουλή μου σε όλους σας :Βρείτε αυτό που σας κάνει ευτυχισμενους και απλά κάντε το.Είτε το πάθος σας είναι η μουσική είτε οτιδήποτε άλλο,  τότε ακολουθηστε το μέχρι το άπειρο. Και να θυμαστε , πάντα έχουμε χρόνο για αυτά που μας κάνουν χαρουμενους.


Καλή συνέχεια, λοιπόν σε όλους και μόλις φτάσουμε στις 1000 προβολές , κερναω!!!!!

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα λόγια, Γιώτα! Πολύ σημαντικό να ακουληθείς αυτό που αγαπάς!
    Συνέχισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρώτο σχόλιο στο blog και γράφτηκε από τον άνθρωπο που με ενέπνευσε. Μάλλον,είμαι πολύ τυχερή!Κυρία Αγγέλα,ευχαριστώ για όλα, και που με βοηθήσατε στην αρχή και που δεν με ξεχνάτε.Ούτε κι εγώ παραλείπω να σας διαβάσω.Να είστε πάντα καλά και φιλιά στο κοριτσάκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή